12. november, 2022, ob 18. uri
Minoritska cerkev – Lutkovno gledališče Maribor

Program: L. Čolović, K. Friend Oculus, J. Walmath Bushido, J. Cage, J. Elias.

Koncept »Roads« (Poti) je nastal kot ideja povezovanja glasbe in plesa z neverbalno komunikacijo. Ples je zastavljen v improvizacijski formi; ta središčno inspiracijo išče v kompoziciji »Popoklop« (izvirna glasba Lazarja Čolovića), ki temelji na fleksibilni formi minimalstičnih tem z različnimi ritmičnimi strukturami. Projekt prehaja med spontano improvizacijo in moderno literaturo za tolkalne inštrument ob vizualni spremljavi, saj se na platnu predvaja film. 

Projekt je bil krstno izveden maja 2022 v Murski Soboti, za mariborski koncert pa se pripravlja njegov derivat Roads 02, ki še globlje prodira v raziskovanje komunikacije, tokrat tudi s pomočjo govorjenega jezika, norveščine.

Gre za edinstven crossover projekt, ki torej vključuje komponirano glasbo, improvizacijo, ples, vizualno umetnost in govorjeno besedo. Kljub vsemu pa vse skupaj temelji na spontanosti, ki jo umetnika želita čutiti skupaj s publiko. Le ta je izzvana tudi s vprašanji glede komunikacije same – ali je zanjo točno razumevanje snovi sploh nujno potrebno? 

Lazar Čolović (1979) je tolkalist, rojen v Kruševcu v Srbiji. Njegova glasbena pot se je začela pri štirih letih; nastopal je kot tolkalec s trobilnim ansamblom Abrašević. Pri šestih letih je začel obiskovati pouk klarineta na Glasbeni šoli Stevan Hristić v Kruševcu. Po zaključku glasbeno-teoretičnega oddelka je šolanje nadaljeval na prestižni glasbeni šoli Stanković v Beogradu. Študij tolkal je nadaljeval na Akademiji za glasbo v Beogradu. Leta 1998 je na državnem tekmovanju v kategoriji tolkal prejel prvo nagrado. Od leta 2001 je bil redno angažiran kot tolkalec s strani večih glasbenih orkestrov v Beogradu (Beograjska Filharmonija , Simfonični orkester Narodnega Gledališča, RTS Simfonični orkester). Leta 2003 je po naročilu Narodnega gledališča Sterija (Vršac, Srbija) komponiral glasbo za gledališko predstavo Introdukcija časa, katere podlaga je bilo besedilo igre Plešasta plesalka (E. Ionesco). Lazar je dolgo sodeloval tudi z mednarodno priznanim klavirskim ansamblom LP Duo (Sonja Lončar, Andrija Pavlovič). Kot solist in komorni glasbenik je sodeloval na številnih mednarodnih festivalih, specializiranih predvsem za sodobno glasbo. Leta 2008 je prejel štipendijo za študij na Inštitutu za ples in glasbo v Stavnageru (Norveška). Od leta 2018 je zaposlen na Glasbeni šoli Murska Sobota, ostaja pa tudi koncertno aktiven, predvsem s tolkalsko skupino Murska Percussion Ensemble, solo projektom Popoklop in komornimi projekti.

Tjaša Korenjak(1988) je rojena v Mariboru. Leta 2012 je maturirala na Konservatoriju za glasbo in balet v Mariboru in istočasno na III. gimnaziji Maribor. Po srednji šoli je v bila sprejeta na Pedagoško Fakulteto Maribor, kjer je nadaljevala študij v smeri predšolske vzgoje. Študentska leta je z diplomo uspešno zaključila leta 2016, v letu kasneje pa je po strokovnem izpitu v Ljubljani pridobivala izkušnje v domačih okoliških vrtcih kot vzgojiteljica, hkrati pa se je vedno trudila in iskala možnosti, da je otrokom približevala in jih poučevala tudi klasični balet. Majhne baletne prostore in vrtčevske igralnice je po nekaj letih zamenjala velika baletna dvorana najprej na glasbeni šoli v Lendavi in zdaj na glasbeni šoli v Murski Soboti, kjer poučuje. S svojimi učenkami in učenci vsako leto pripravi baletno predstavo. 

Prepoznavati pa želi tudi razvojne značilnosti z vsemi vrstami posebnih potreb, zato svoje že pridobljeno znanje trenutno poglablja še na podiplomskem študiju Inkluzivne pedagogike, na Pedagoški Fakulteti, Univerzi na Primorskem.