4. – 5. marec, 2021
Spletna stran
Individualni izobraževalni računi so eden od ukrepov, s katerimi lahko država spodbudi povpraševanje po izobraževanju med odraslimi in tako pripomore k povečanju izobrazbenega kapitala. Predstavnika Združenja EPEKA, so. p., Štefan Simončič in Anja Cehnar, sta se o tej temi izobraževala s sodelovanjem na spletnem forumu.
IIR so individualni virtualni računi, na katerih se sčasoma kopičijo posameznikove pravice do izobraževanja. Virtualni so zato, ker se potrebna sredstva prenesejo šele, ko se oseba udeleži izobraževanja. So razmeroma neraziskan in malo izvajan ukrep – doslej ga je uspešno izvajala le Francija.
IIR temeljijo na štirih stebrih: vključenosti ali sodelovanju, samostojnosti in odgovornosti, enostavnosti in prožnosti. Ta instrument bi lahko bil učinkovit mehanizem, s katerim bi država spodbujala izobraževanje, zlasti manj izobraženih, in državljane spodbujala k vključevanju v vseživljenjsko učenje.
Povezava do dogodka tukaj.
Več o IIR si lahko preberete na spletišču OECD.
Združenje EPEKA, so. p., podpirajo: